Zolang de aanvraag nog niet is betaald, is het mogelijk de volgende wijzigingen aan te brengen:

  • een nieuwe leveringsmethode(n) toevoegen
  • één of meer items uit de lijst verwijderen
  • de kosten van vooraf vastgestelde leveringsmethoden of beheerskosten te verminderen
  • een globale korting toekennen

Het is niet mogelijk om:

  • de reeds gedefinieerde leveringsmethoden te wijzigen of te verwijderen
  • uw kosten te verhogen porto 

Om een betalingsverzoek te wijzigen dat nog niet is betaald

  1. Ga naar in Mijn verkochte items: gefactureerd
  2. Vind het betalingsverzoek dat gewijzigd moet worden en klik op "Meer"
  3. Kies uit het vervolgkeuzemenu voor "Betalingsaanvraag bewerken"
  4. Bewerk uw betalingsverzoek

    Indien u :

    een nieuwe leveringsmethode wenst toe te voegen:

    - klik op "Voeg een andere leveringsmethode toe"
    - selecteer de gewenste leveringsmethode uit het vervolgkeuzemenu en geef de kosten aan.

    een object uit het betalingsverzoek wilt verwijderen:

    - vink het (de) vakje(s) aan volgens het (de) object(en)
    - klik op "Uit de lijst verwijderen"
    Teruggetrokken items zullen worden geïsoleerd ineen ander betalingsverzoek in Mijn verkoopopvolging: te factureren

    de kosten verlagen van eenvooraf ingestelde leveringsmethode:

    - klik in het veld dat het te wijzigen bedrag bevat
    - Geef het nieuwe bedrag op.

    een algemene korting wilt toekennen:

    - verander het kortingsveld in de samenvatting
    NL.jpg
  5. Klik op "Verzoek tot betaling verzenden" op en uw koper zal dan een nieuw betalingsverzoek ontvangen