Verkoopgerelateerde problemen oplossen

Als u onlangs een item (opnieuw) te koop hebt aangeboden kan het gebeuren dat het niet direct in de zoekresultaten verschijnt. Advertenties worden over het algemeen binnen 5 minuten tot 24 uur in de zoekresultaten weergegeven. Om uw item te vinden, kunt u: Een item zoeken in "Mijn te koop aangeboden items: actief" Zoeken op itemnummer   Een item

Gebruikers die het nuttig vonden: 2 op 8 Lees het artikel

Als u per ongeluk een item als "verzonden" hebt gemarkeerd kunt ude transactie terugvinden in het tabblad "Verzonden" van de rubriek "Mijn verkochte items" en wordt het volgpictogram "Verzonden item" aangevinkt. Om niet langer aan te geven dat u het artikel hebt verzonden Ga naar "Mijn verkochte items: Verzonden" Selecteer de transactie en klik o

Gebruikers die het nuttig vonden: 1 op 3 Lees het artikel

Dit artikel behandelt de volgende onderwerpen: De account van mijn koper is opgeschort of afgesloten, ik heb geen betaling ontvangen  De account van mijn koper is opgeschort of afgesloten, ik heb de betaling ontvangen   De account van mijn koper is opgeschort of afgesloten, ik heb geen betaling ontvangen Zet de transactie in afwachting Controlee

Gebruikers die het nuttig vonden: 12 op 19 Lees het artikel

Indien u geen transacties wenst aan te gaan met een bepaald lid dan kunt u hem/haar op uw zwarte lijst plaatsen. Deze functie voorkomt dat hij in uw winkel koopt.  Om een lid op de zwarte lijst te zetten: Ga naar de pagina "Mijn zwarte lijst: kopers"   Klik op "Een koper toevoegen" Geef de gebruikersnaam en de reden op Klik op "Toevoegen aan de li

Gebruikers die het nuttig vonden: 14 op 19 Lees het artikel

Dit artikel wordt momenteel bijgewerkt. De informatie die het bevat is mogelijk niet langer geldig.Bedankt voor uw begrip. Als u een probleem hebt met uw koper, bieden wij u de mogelijkheid om een geschil te openen. Deze functie stelt de leden in staat om hun problemen op te lossen en geeft hen de mogelijkheid om hun standpunt uit te drukken.Door e

Gebruikers die het nuttig vonden: 25 op 50 Lees het artikel

Na ontvangst van het betalingsverzoek heeft de koper 14 dagen de tijd om te betalen. Als de koper niet reageert heeft de verkoper verschillende keuzes: Een herinnering sturen contact opnemen met de koper via het Delcampe berichtensysteem Een geschil openen   Een herinnering sturen Na 7 dagen zonder betaling heeft u de mogelijkheid om een herinn

Gebruikers die het nuttig vonden: 16 op 22 Lees het artikel

Dit artikel wordt momenteel bijgewerkt. De informatie die het bevat is mogelijk niet langer geldig.Bedankt voor uw begrip. Na ontvangst van het betalingsverzoek heeft de koper 14 dagen de tijd om de aankoop te betalen. Indien na afloop van deze termijn de betaling niet door de verkoper is ontvangen, kan deze laatste : Een geschil openen De verkoop

Gebruikers die het nuttig vonden: 52 op 70 Lees het artikel

Dit artikel wordt momenteel bijgewerkt. De informatie die het bevat is mogelijk niet langer geldig.Bedankt voor uw begrip. Delcampe biedt u de mogelijkheid om een geschil te openen wanneer u een negatieve evaluatie hebt ontvangen die u onterecht vindt.Door een geschil te openen, richt u zich rechtstreeks tot uw verkoper.Het Delcampe-team wordt slec

Gebruikers die het nuttig vonden: 23 op 39 Lees het artikel

Wanneer een voorwerp te koop wordt aangeboden, wordt aan de verkoper gevraagd zich ervan te vergewissen dat dit in overeenstemming is met onze Gebruiksvoorwaarden. Als we echter vaststellen dat bij de verkoop van een voorwerp onze Gebruiksvoorwaarden niet wordt nageleefd, wordt deze verkoop gesloten door een moderator of door een lid van het Delcam

Gebruikers die het nuttig vonden: 9 op 17 Lees het artikel

Word lid van de verzamelaars-community!

Registreren Aanmelden