Het groeperen van aankopen van dezelfde koper gebeurt in sommige gevallen automatisch. Als dit niet is gebeurd, hebt u de mogelijkheid om de items zelf te groeperen in hetzelfde betalingsverzoek, zolang uw koper u nog niet betaald heeft.

Dit artikel behandelt de volgende gevallen:

Er is al een betalingsverzoek verzonden, een nieuwe aankoop moet erin worden ondergebracht

In dit geval, aangezien er reeds een betalingsverzoek is verzonden voor verkochte artikelen, kan het systeem er niet automatisch nieuwe verkochte artikelen in groeperen.

  1. Ga naar "Mijn verkochte items" : Te factureren".
  2. Ga naar het betalingsverzoek dat u wenst te groeperen en klik op "De betaling vragen". Het systeem zal dan aanbieden om het (de) niet gefactureerde object(en) te groeperen met het bestaande betalingsverzoek.
  3. Bevestig en klik op "Doorgaan"
  4. Selecteer de mogelijke leveringswijze(n) en vermeld de kosten
  5. Klik op "Verzoek tot betaling verzenden"

Let op: het systeem zal alleen aanbieden om het (de) object(en) aan de bestaande claim toe te voegen als de claim als het nog niet is gemarkeerd als betaald, ontvangen of gearchiveerd door de koper. door de koper.


Betalingsverzoeken zijn al apart verzonden, ze moeten gegroepeerd

  1. Zie je binnen "Mijn verkochte items: Gefactureerd".
  2. Vind de verzoeken die u wilt groeperen en vink de bijbehorende vakjes aan.
  3. Klik op "Groeperen" bovenaan of onderaan de pagina
  4. Selecteer de mogelijke leveringsmethode(s) en vermeld de kosten
  5. Klik op "Verzoek tot betaling verzenden"

Let op: u kunt alleen betalingsverzoeken groeperen als ze niet door de koper als betaald, ontvangen of gearchiveerd zijn gemarkeerd.


De objecten moeten allemaal gefactureerd worden, ze zijn niet automatisch gegroepeerd

Artikelen van dezelfde koper worden niet automatisch gegroepeerd wanneer de objecten zijn gekoppeld aan verschillende verkoopvoorwaarden (bv. twee verschillende tariefmodellen, één tariefmodel en (b.v. twee verschillende tariefsjablonen, één tariefsjabloon en tekstuele verkoopsvoorwaarden, ...). Niettemin hebt u de mogelijkheid om objecten te groeperen en de verzendmethoden en de bijbehorende kosten te bepalen.

  1. Ga naar in "Mijn verkochte items: Te factureren"
  2. Zoek de objecten die u wilt groeperen en vink de bijbehorende vakjes aan
  3. Klik op "Groeperen" boven- of onderaan de pagina
  4. Selecteer de mogelijke leveringsmethode(s) en vermeld de kosten
  5. Klik op "Verzoek tot betaling verzenden"